Με delivery και streaming θα γιορτάσουν οι ερωτευμένοι

Ο κορονοϊός θα περιορίσει τις φετινές εκδηλώσεις των ερωτευμένων, καθώς τα ζευγάρια αναμένεται να γιορτάσουν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στο σπίτι.

Η πανδημία δεν σκοτώνει τον έρωτα, αλλά ασφαλώς περιορίζει τις εκδηλώσεις των ερωτευμένων, καθώς φέτος τα ζευγάρια αναμένεται να γιορτάσουν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου με δείπνο στο σπίτι, περιπάτους και μαραθώνιους παρακολούθησης σειρών και ταινιών.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τη νέα έρευνα της Mastercard και την κατάρτιση του ετήσιου δείκτη «Mastercard Love Index», ο οποίος αποτυπώνει τις αγορές που πραγματοποιούνται την τελευταία δεκαετία προς τιμήν του Αγίου Βαλεντίνου. Παρά την «παρένθεση» της πανδημίας, η εμπορικότητα της γιορτής έχει παρουσιάσει εντυπωσιακή ανάπτυξη την τελευταία δεκαετία, καθώς σύμφωνα με την Mastercard, οι συναλλαγές την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου σημειώνουν μεσοσταθμική άνοδο της τάξεως του 180% τα τελευταία 10 χρόνια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας για το 2020, οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούσαν την προσφορά εμπειριών και όχι αγαθών για τους αγαπημένους τους. Παραδοσιακά δώρα, όπως λουλούδια ή κοσμήματα, υποχωρούσαν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ αντίστοιχα οι κρατήσεις σε ξενοδοχειακά καταλύματα αυξήθηκαν κατά 26% σε σχέση με το 2017. Στην ίδια κατεύθυνση, με ακόμα υψηλότερα ποσοστά, κινείται η αξία συναλλαγών σε κρατήσεις ταξιδιωτικών εισιτηρίων, οι οποίες αυξάνονται ραγδαία κάθε χρόνο, με τα στοιχεία να παρουσιάζουν άνοδο 50% την τελευταία τριετία. Η έξοδος για φαγητό ήταν επίσης στις κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων έως πέρυσι, με την πανδημία να απαγορεύει ταξίδια και εξόδους, και να στρέφει τους εορτάζοντες να γιορτάσουν σπίτι τους.

Πανευρωπαϊκά πάντως, οι διαδικτυακές συναλλαγές κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου παρουσιάζουν σταθερή άνοδο, ενώ το 2021 βρίσκονται στο υψηλότερο της τελευταίας δεκαετίας, καθώς εμφανίζουν συνολική αύξηση της τάξεως του 572%. Το 45% των καταναλωτών σημειώνει πως φέτος θα πραγματοποιήσει διαδικτυακά τις αγορές του, ενώ μεγάλο μέρος των ερωτηθέντων δηλώνει πως θα ενισχύσει τα τοπικά καταστήματα, με το 50% να τονίζει πως θα πραγματοποιήσει τις αγορές του για λουλούδια και δώρα από τα καταστήματα της γειτονιάς του.

Τέλος, η έρευνα αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο έχουν εξελιχθεί οι σχέσεις τον τελευταίο χρόνο, και πώς η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποκτάει ακόμα μεγαλύτερη σημασία κατά το τρέχον έτος. Το 45% των ερωτηθέντων σημειώνει πως φέτος θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στις αγορές των δώρων που θα πραγματοποιήσει, ενώ το 46% δηλώνει πως θα πραγματοποιήσει πιο δημιουργικές αγορές.

Σύμφωνα με τα επιμέρους στοιχεία, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές σημειώνουν άνοδο της τάξεως του 648% σε αγορές δώρων ή εμπειριών κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας. Σε αυτές τις αγορές συμπεριλαμβάνονται και οι πιο παραδοσιακές επιλογές των καταναλωτών, όπως η αγορά λουλουδιών που σημειώνει αύξηση 278% ή οι κρατήσεις σε εστιατόρια με αντίστοιχη αύξηση 242%. Οι Ρώσοι καταναλωτές εμφανίζονται να ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα σε αγορές λουλουδιών, με τους Σουηδούς και τους Άγγλους να ακολουθούν.

Επιπλέον, οι αγορές κοσμημάτων αναπτύσσονται σταδιακά στο σύνολο της τελευταίας δεκαετίας, με τη συνολική τους άνοδο να βρίσκεται στο 119% σε σχέση με το 2011. Στην κατηγορία των κοσμημάτων, την πρωτοκαθεδρία έχουν οι Ιταλοί καταναλωτές, με τους Άγγλους στη δεύτερη θέση και τους Ρώσους να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.

 

 

www.news247.gr

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook39
Instagram2k
error: Content is protected !!
Scroll to Top